HTML

Száguldó cirkusz blog

Utolsó kommentek

Csak hat csapatot érdekel a decemberi F1-es teszt Bahreinben

2013.12.09. 21:35 Real Simon says

Hiába változtatta meg az F1-es csapatok tesztelésére vonatkozó szabályt a szövetség, csak a Red Bull, a Mercedes, a Ferrari, a McLaren, a Force India és a Toro Rosso látja értelmét, hogy részt vegyen a december 17-19. között, Bahreinben megrendezendő próbafutamokon.

Forceindia_Bahrain 2013_600.jpgVijay Mallya komolyan gondolja, hogy 2014-ben "komoly eredményekre pályázik" Nico Hülkenberggel: a Force India részt vesz a decemberi gumiteszten, Szahírban (Fotó: Force India F1)

Bernie Ecclestone, a Pirelli vezérkara és a csapatok nyomására a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) F1-es Tanácsa feloldotta azt a megkötést, hogy az alakulatok csak kétéves kasztnival és régebbi gumikkal tesztelhetnek. Ennek ellenére az istállók mérsékelt érdeklődést tanúsítanak a 2013-as autókkal végrehajtható, rendkívüli szahíri gumitesztelés iránt.

Az F1-es alakulatok eredetileg a Brazil Nagydíj pénteki edzésnapján próbálhatták volna ki először a Pirelli 2014-es gumikeverékeit, ám az edzéseket nagyrészt elmosta az eső. A közel háromhetes huzavona után december 17-19. közé kitűzött gumipróbákra csak a négy nagycsapat (Red Bull, Mercedes, Ferrari, McLaren), valamint a Force India és a Toro Rosso jelezte részvételét. A Lotus, a Sauber, a Williams, a Marussia és a Caterham távolmarad a közel-keleti rendezvényről, amely pedig lehetőséget adna nekik a fiatal pilóták vezetési rutinjának növelésére is.

Pirelli-F1-Reifen-2012.jpg
A Pirelli eredetileg a csapatokkal szerette volna megfizettetni a háromnapos gumiteszt költségeit, ám miután egyetlen istálló sem volt hajlandó a zsebébe nyúlni, az F1 gumiszállítója végül magára vállalta a pályabérlés és a biztonsági személyzet költségeit.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://f1cirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr935683740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

hatmandu 2013.12.10. 14:04:22

Kit érdekelnek ezek a Forma 1-es "blogok"? Ki szokott kerülni ez, meg az a gagyi Formanet, vagy mi a tököm. Semmi érdemi tartalom nincs soha egyiken se, csak bárhol megtalálható, mindenféle kommentár vagy véleményezés nélküli sajtóhírek.

Kommentet én még életemben nem láttam egyiken se, ami nagy művészet itt az indexen, ahol egy porszemnyi, kicsit is megosztó véleményfoszlányka is tucatszámra vonzza a megmondóembereket.

Tényleg ennyire nem tudtok magatoktól bármi érdekeset írni? Ki a nyomi, ki a csaló, hol szállt el a taktika, hogy alakulnak az emberi és pszichológiai játszmák, satöbbi satöbbi. Írhatnál bármiről, és akkor nyomorult sajtóközleményeket fordítgatsz? Minek?

Real Simon says 2013.12.15. 17:14:09

Kedves Barátunk! Nem tudjuk és nem értjük, mi indított ennek a hozzászólásnak a megírására. A dolog ott kezdődik, hogy ha nem tetszik, minek olvasod? Nem kötelező. Kettő: ha csak egy sajtóközlemény-fordítást is tudsz mutatni itt, a Száguldó cirkusz blogon az indulásunk óta eltelt 4 évből, gratulálni dofok és meghívlak egy Guinness sörre. Sőt, legyen rögtön kettő!
Büszkék vagyunk arra, hogy az SzC_blog írásaival a) sohasem állt be a sorba, b) mindig igyekszünk az összes többi webes, nyomtatott felülettől eltérő szemszögből bemutatni az eseményeket, vagy c) legalább egy-két plusz gondolatot hozzáfűzni a nyilvánvaló és megkerülhetetlen esményekhez. Mi csak akkor írunk valamiről, ha annak van hírértéke, vagy jelentősége az F1 szempontjából. Sok más "konkurensünkkel" ellentétben EZ a blog nem kilóra, mennyiségre megy, hanem minőségre.
De nem tudjuk, mennyi értelme van ezt magyarázni olyan embernek, aki nyilvánvalóan nem olvassa rendszeresen a blogot, így azt sem tudhatja, hogy itt még soha nem jelent meg se koppintás, se száraz sajtóközlemény.
Ha kevesled a hozzászólásokat, nézz körül a 2012-es, illetve 2013. első félévben megjelent cikkek alatt, ahol a kommenteket láthatod. Ahol kiugróan magas ez a szám, azok a cikkek kerültek ki a Totalcar.hu címoldalára. Nem gondolom, hogy szégyenkeznivalónk lenne, de ez különben sem a te gondod.
Üdv: a szerkesztő.
Száguldó cirkusz