HTML

Száguldó cirkusz blog

Utolsó kommentek

Utolsó kommentek:

F1 Diary · http://f1diary.blog.hu/ 2014.02.16. 12:34:53

Hajrá Ferrari és Williams! Remélem, hogy a RB is fog egy kicsit javulni (sportszerűségem révén), de nem túl sokat, csak a show kedvéért.

Bejegyzés: Jerezi tanulságok: vezet a Mercedes, bajban a Red Bull

F1 Diary · http://f1diary.blog.hu/ 2014.01.17. 17:53:10

@Real Simon says: Nagyon szívesen, kedves f1cirkusz.blog.hu! További szép estét! :)
OliF1 Videó

Bejegyzés: F1: Ki miért választotta a rajtszámát?

Real Simon says 2014.01.16. 18:51:27

@OliF1 Videó: Kedves @OliF1! Köszönjük a hozzászólást - teljesen jogos, Pérez valóban a 15-ös rajtszámmal ment 2012-ben a saubernál. Javítottuk a hibát! (külön köszönet az udvarias jelzésért - példaértékű a mai, "névtelenül beugatós" komment-világban... :))

Bejegyzés: F1: Ki miért választotta a rajtszámát?

F1 Diary · http://f1diary.blog.hu/ 2014.01.15. 19:32:14

Elnézést, kedves f1cirkusz.blog.hu!
Csak szeretnék egy picit "belejavítani" a szövegbe. Sergio Pérez 2012-ben nem a 11-es rajtszámot viselte, hanem a 15-öst. (Di Resta viselte abban az évben a 11-est.)
Amúgy nagyon érdekes és hasznos cikk, csak ezen az egy dolgon megakadt a szemem. :)
További szép estét!
OliF1 Videó

Bejegyzés: F1: Ki miért választotta a rajtszámát?

Real Simon says 2014.01.12. 18:06:21

@abognarviktor: Köszönjük az értékes plusz infókat! :)

Bejegyzés: F1: Ki miért választotta a rajtszámát?

abognarviktor 2014.01.12. 17:42:06

Kvjat születésnapja április 26-án van, bizonyára ez is szerepet játszott a választásában.

Bianchi esetében pedig ugyebár érdekes, hogy mindhárom jelölt számát lefoglalták már előtte (7, 27, 77), így csak "kényszerből" választotta a 17-est.

Bejegyzés: F1: Ki miért választotta a rajtszámát?

Real Simon says 2013.12.15. 17:14:09

Kedves Barátunk! Nem tudjuk és nem értjük, mi indított ennek a hozzászólásnak a megírására. A dolog ott kezdődik, hogy ha nem tetszik, minek olvasod? Nem kötelező. Kettő: ha csak egy sajtóközlemény-fordítást is tudsz mutatni itt, a Száguldó cirkusz blogon az indulásunk óta eltelt 4 évből, gratulálni dofok és meghívlak egy Guinness sörre. Sőt, legyen rögtön kettő!
Büszkék vagyunk arra, hogy az SzC_blog írásaival a) sohasem állt be a sorba, b) mindig igyekszünk az összes többi webes, nyomtatott felülettől eltérő szemszögből bemutatni az eseményeket, vagy c) legalább egy-két plusz gondolatot hozzáfűzni a nyilvánvaló és megkerülhetetlen esményekhez. Mi csak akkor írunk valamiről, ha annak van hírértéke, vagy jelentősége az F1 szempontjából. Sok más "konkurensünkkel" ellentétben EZ a blog nem kilóra, mennyiségre megy, hanem minőségre.
De nem tudjuk, mennyi értelme van ezt magyarázni olyan embernek, aki nyilvánvalóan nem olvassa rendszeresen a blogot, így azt sem tudhatja, hogy itt még soha nem jelent meg se koppintás, se száraz sajtóközlemény.
Ha kevesled a hozzászólásokat, nézz körül a 2012-es, illetve 2013. első félévben megjelent cikkek alatt, ahol a kommenteket láthatod. Ahol kiugróan magas ez a szám, azok a cikkek kerültek ki a Totalcar.hu címoldalára. Nem gondolom, hogy szégyenkeznivalónk lenne, de ez különben sem a te gondod.
Üdv: a szerkesztő.

Bejegyzés: Csak hat csapatot érdekel a decemberi F1-es teszt Bahreinben

hatmandu 2013.12.10. 14:04:22

Kit érdekelnek ezek a Forma 1-es "blogok"? Ki szokott kerülni ez, meg az a gagyi Formanet, vagy mi a tököm. Semmi érdemi tartalom nincs soha egyiken se, csak bárhol megtalálható, mindenféle kommentár vagy véleményezés nélküli sajtóhírek.

Kommentet én még életemben nem láttam egyiken se, ami nagy művészet itt az indexen, ahol egy porszemnyi, kicsit is megosztó véleményfoszlányka is tucatszámra vonzza a megmondóembereket.

Tényleg ennyire nem tudtok magatoktól bármi érdekeset írni? Ki a nyomi, ki a csaló, hol szállt el a taktika, hogy alakulnak az emberi és pszichológiai játszmák, satöbbi satöbbi. Írhatnál bármiről, és akkor nyomorult sajtóközleményeket fordítgatsz? Minek?

Bejegyzés: Csak hat csapatot érdekel a decemberi F1-es teszt Bahreinben

iSten 2013.09.29. 13:51:36

New York Manhattan negyedének semmi köze a New Jersey pályához, max. annyi, hogy néhány pontjáról átlátni a vizen keresztül a Nagy Almára. De még csak nem is ugyanaz az állam. Tessék utánajárni a dolgoknak mielőtt leírjuk.

Bejegyzés: Maratoni, 22 futamos versenynaptárt fogadott el az FIA

Imurai 2013.09.12. 00:28:20

Kíváncsi leszek, mekkora hajcibálás lesz. Mert lesz, de vajon abból mennyi a show?

Bejegyzés: Kimi Räikkönen újra a Ferrarinál!

atesz77 2013.08.14. 20:21:28

@Fisk: Imádom a finneket,és SENNA a király!

Bejegyzés: Sebastian Vettel kedvenc F1-es autói

Fisk 2013.08.14. 16:39:53

@atesz77: Elnézést a modortalanságért. De! Én 2010-ről beszéltem! Annyit írtam,h akkor még nem volt fölényben Vettel. Természetesen 2010-2013 között hatalmas fölényben van, ebben nincs véleményeltérés köztünk. Peace és éljen a 93-as McLaren.

Bejegyzés: Sebastian Vettel kedvenc F1-es autói

atesz77 2013.08.14. 16:31:41

@Fisk: Szövegértésem kiváló,és nem téged minősítettelek a megjegyzésemmel,hanem a véleményemet írtam le. Ismeretlenül minősíteni bárkit is modortalanság,de manapság nagy divat.
Nem értünk egyet,de ettől színes a világ...

Bejegyzés: Sebastian Vettel kedvenc F1-es autói

Fisk 2013.08.13. 23:35:04

@atesz77: Okosat mondtál. Kár, hogy szövegértésből megbuktál, mert én KIZÁRÓLAG 2010-re írtam, amit írtam. Csak megjegyeztem, hogy abban az évben 5-4 volt a Vettel-Webber győzelmek száma abban a kocsiban, ezért ez a "Az RB6-os kiválóságát jelzi, hogy a német csapattársa, Mark Webber is megnyert vele négy futamot" erősen félrevezetö.

Bejegyzés: Sebastian Vettel kedvenc F1-es autói

==T== 2013.08.13. 21:19:33

Pár megjegyzés Seb megállapításaihoz:

Tudtommal nem a 83-as, hanem a 86-os BMW motor tudott 1500 lóerőt produkálni kvalin, a szezon vége felé.

A 2002-es Ferka tényleg fantasztikus gép volt. Tulajdonképp az utolsó szabadjára engedett F1-es autó volt, mert ettől kezdve jöttek a mindenféle motorszabályok, meg teszttilalmak.

@Vajda Gábor (Gee Halen):
Ezzel én is így vagyok. A 93-as Meki egy nagyon jó gép volt - több forrás szerint elektronikailag fejlettebb volt, mint a Williams, amiben lehet valami, hiszen a Malbi révén ők költötték a legtöbb pénzt 93-ban. Lóerőben volt némi hiányuk, bár annyiban jobban jártak a Benettonnál, hogy ők legalább viszonylag kipróbált erőforrásokat kaptak, szemben az angolasz istállóval.

az én listám (leginkább érzelmi & esztétikai motiváció alapján):

1: Benetton BT195 (és ugye ugyanezen évből a Ligier)

2. A 85/86-os McLaren (MP4/2B ill C)

3. Ferrari F2001

4. Ferrari 641Brutális gép, V12

5. Benetton B189

6. Arrows A23 (2002)

7. Ferrari F2004

8. Renault RE40 (1983)

9. Benetton B194

10. Sauber C13

Bejegyzés: Sebastian Vettel kedvenc F1-es autói

atesz77 2013.08.13. 20:41:51

@Fisk: 3 világbajnoki cím a 0 ellen. Szerintem elsöprő a fölény vebberrel szemben.
Majdnem az nem számít.

Bejegyzés: Sebastian Vettel kedvenc F1-es autói

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.08.13. 19:38:32

Pedig az 1993-as McLaren volt a legsikerültebb konstrukció amit kb. valaha összehoztak, csak a motorszerződésekkel jártak szarul.

Nekik sikerült pl. a legjobb aktív felfüggesztési rendszert összehozni arra az évre, na meg a többi elektronikus kütyüről nem is beszélve.

Teszteltek ugye is a Chrysler/Lamborghini V12-essel, Senna lobbizott érte, Ron Dennis viszont hajthatatlan maradt valami okból. Lehet azzal jobban mentek volna, és bajnok lehetett volna Senna megint, így is marha sokat sikerült kihoznia belőle.

Bejegyzés: Sebastian Vettel kedvenc F1-es autói

Fisk 2013.08.13. 18:46:19

"Az RB6-os kiválóságát jelzi, hogy a német csapattársa, Mark Webber is megnyert vele négy futamot."

Ez milyen kedves...Webbernek az utolsó futamig több pontja volt, mint Vettelnek és majdnem világbajnok lett az RB6-tal.
És VEttel is 5 futamot nyert vele. Nem volt elsörpő fölényben.

Bejegyzés: Sebastian Vettel kedvenc F1-es autói
Száguldó cirkusz