HTML

Száguldó cirkusz blog

Utolsó kommentek

Schumacher időutazása

2010.02.02. 10:24 Real Simon says

Egyfajta időutazáshoz hasonlította visszatérését Michael Schumacher. A németek hétszeres világbajnoka hétfőn három és fél év kihagyás után ült vissza a Mercedes Ezüstnyilát tesztelni Valenciában.

“Olyan érzésem van, mintha 1991 lenne megint. Amikor az F1-be érkeztem, az első körben szinte sokkot kaptam, de a második és az azt követő körökben rendkívül élveztem a vezetést. Pontosan ugyanezt éreztem ma is. Úgy érzem magam, mint egy kisfiú, akinek játékot adtak a kezébe, és rettentően élvezi” – mondta Schumi.

Michael arról is beszélt, milyen volt viszontlátni a Ferrari csapatát és autóját, amellyel 13 évet húzott le.  „Furcsa érzés volt látni a piros kocsit a pályán úgy, hogy nem én vezettem. De jó érzés volt látni benne a "tesómat" (Felipe Massát – SI), és örültem a ferraris barátaimmal való találkozásnak is.”

Schumacher  az első tesztnapon 40 kört tett meg az MGP W01-gyel és a harmadik legjobb időt érte el, Massa és Pedro de la Rosa (Sauber) mögött.


Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozás schumacher jordan michael massa visszatérés schumi ezüstnyíl mercedes gp

A bejegyzés trackback címe:

https://f1cirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr232211617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Száguldó cirkusz
süti beállítások módosítása