Csak az egyik átalakított Virgin VR1 debütál majd a hétvégi Spanyol Nagydíjon. Az átépített (nagyobb benzintank, hosszabb tengelytáv, módosított első szárny) kocsit az újonc istálló tapasztaltabb pilótája, Timo Glock vezetheti.
Lucas di Grassinak a soron következő Monacói, vagy akár a május végi Török Nagydíjig is várnia kell, mire kipróbálhatja az átalakított kocsit.
Az átépítésre azért volt szükség, mert az első verseny után kiderült, hogy a Virgin VR1 üzemanyagtankja nem elég nagy ahhoz, hogy egy tank benzinnel végigbírja a teljes versenytávot. Glocknak és di Grassinak ezért tartalékos üzemmódban kellett mennie, nehogy kifogyjon a benzin, ezzel értékes tesztköröktől essen el a csapat.
A versenyautó átalakításának költségei nem a csapatot, hanem a tervezéssel megbízott Wirth Research kasszáját terhelik. Nick Wirth főtervező azzal indokolja a csúszást (csak az egyik kocsi készült el), hogy a csapat felszerelése a vulkáni hamu miatt késve érkezett vissza az angliai bázisra - pedig a Virgin éppen arról híres, hogy nincs szükségük szélcsatornai tesztekre, ugyanis minden CFD-tervezéssel készül.
Utolsó kommentek