HTML

Száguldó cirkusz blog

Utolsó kommentek

Bemutatkozott a Force India is

2010.02.09. 09:51 Real Simon says

Kilencedik csapatként ma (kedden) délelőtt bemutatták a Force India VJM03-at a csapat silverstone-i bázisán. A kocsi első éles bevetésére a szerdán kezdődő tesztelésen kerül sor Jerezben.

Az autón nem látható jelentősnek mondható változtatás, kivéve, hogy a kocsi orra laposabb lett, hasonlóan a McLaren MP4-25-höz. Nem véletlenül, a Force India ugyanis tavaly óta stratégiai partnerségben fejleszt a McLarennel.

"Elég nagy a változatosság az eddig bemutatott kocsik között, de alapvetően tetszik, amink van" - mondta Mark Smith főtervező a bemutatón. "Az ember mindig felfedez apró érdekességeket a többi autón, amitől eszébe jut, hogy 'jaj, ez érdekes', de a lényeg, hogy meg is értse, hogyan működik, amit lát. Nem nézegettük a Valenciában készült fotókat, és nem gondoltuk azt, hogy 'most bizony lemaradtunk valami fontosról'" - kommentálta magabiztosan Smith.

A csapat két versenyzője a német Adrian Sutil és az olasz Vitantonio Liuzzi lesz, míg tartalékpilótának a skót Paul di Restát szerződtette az indiai-angol csapat.


2 komment

Címkék: bemutató force india adrian sutil paul di resta vitantonio liuzzi mark smith vjm03

A bejegyzés trackback címe:

https://f1cirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr312211640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robi · http://www.robi.hu 2010.02.09. 11:37:59

teccik nekem ez az egész blog, mondjuk ez a bejegyzés pont semmitmondó de a többi rész általában jó, fel is raktam a kedvencek közé sajnálom hogy kevés a komment és ezt úgy orvosolnám, hogy bal oldalon mennének a blog bejegyzések, jobb oldalon meg futna 1etlen egy témában fórum az emberek szerintem jobban szeretnek így beszélgetni, és nem a külön-külön szétszabdalt blog bejegyzések alá külön külön kommentelgetni na mindegy nem akarok belepofázni, csak ötlet jó lenne egy bejegzés a várható kerékcsere taktikákról, mert szerintem ugye idén nem az nyer, aki később cserél (mert előtte az üresebb autóval gyorsabb volt + 2-3 körig), hanem aki hamarbb, mert ugyan akkora súlyhoz frisebb a gumija csak kérdés mennyire hamar egyszerűen csak: kerékcsere kör száma = kerékcsere ideje / az új gumik által hozott extra tizedek, vagy más is bejátszik a képbe?

Ismeretlen_148360 2010.02.09. 14:50:53

Köszi az ötleteket, alapvetően egyetértek. A blog még fejlesztés alatt van, mostanában alakítjuk ki a végleges formátumát. Örülés, hogy felvetted a kedvenceid közé - nem fogsz csalódni! Ami a kerékcsere-stratégiákat illeti, továbbítom az ötletet a technikai-stratégiai szakembernek (Patrik). Az alapvetéseket azárt már sejtjük (hiszen te is leírtad, mi a logikus), de sztem az első versenyt meg kell várnunk a tapasztalatok miatt. A gumistratégia a pályától is nagyban függ majd, mivel a Bridgestgone nem fogja mindenhol megtartani a 2 keverékes különbözetet a gumik között (ahogy tavaly sem).
Száguldó cirkusz
süti beállítások módosítása