Mark Smith-t léptette elő a technikai igazgatói pozícióba a Force India csapata, mert a posztot eddig betöltő James Key bejelentette, hogy távozik a csapattól.
James Key a Jordannél kezdte az F1-es pályafutását 1998-ban, adatelemző mérnökként. Később a tesztcsapathoz került, majd 2002-ben Szato Takuma versenymérnöke lett. Az angol szakember 2003-ban csatlakozott az aerodinamikai csapathoz, majd a járműtechnológiai részleg vezetője lett, végül 2005-ben kinevezték technikai igazgatóvá. Ezt a posztot töltötte be a Midland, a Spyker és a Force India színeiben is, de végeredményben ugyanannál a csapatnál maradt.
Mark Smith korábban a Renault egyik tervezője volt, Mike Gascoyne szakmai felügyelete alatt Tim Denshammel váltották egymást a 2002-es, 2003-as és 2004-es modell tervezésekor. 2005-ben a Red Bullhoz távozott, ahol előbb technikai igazgató-helyettes, majd műszaki igazgató lett. Smith 2007 novemberében tért vissza az akkor épp Spyker név alatt üzemelő csapathoz, amelyet azóta is erősít.
Utolsó kommentek