A Lotus példáját követve, gyakorlatilag bemutató nélkül mutatta be a nagyközönségnek idei versenyautóját a Williams istálló.
A csapat rangidős pilótája, Rubens Barrichello már többször utalt rá, hogy az FW33 esetében a mérnökök "agresszív, radikális tervezési irányelveket követtek". Valenciában kiderült, mire célzott a brazil: a kocs hátsó traktusa - nem túlzás kijelenteni - minden eddigin túltesz, elképesztően kicsire van "összecsomagolva"! A hátsó felfüggesztés karjai messze előrenyúlva kapaszkodnak a motorrögzítő bakhoz, gyakorlatilag csak a váltómű alagútja nyúlik hátra, hogy tartsa a hátsó futóműkarokat, meg a szárnyszerkezetet.
A Williams FW33 hátsó kiképzése ezzel olyan lett, mint egy jóval kisebb Formula-3-as kocsié. Reméljük, a teljesítménye F1-es szintű marad!
Utolsó kommentek