Nem hullottak a fejek a télen a Mercedes GP stuttgarti, illetve brackleyi központjában, de Ross Brawn csapatvezető most átszervezéseket jelentett be.
Michael Schumacher és Nico Rosberg csapata a múlt héten jelentette be hivatalosan, hogy április 1-jétől Bob Bell veszi át a technikai igazgatói posztot, aki 2001 óta a Renault-nál látott el hasonló funkciót. Ez eleve feltételezi, hogy Ross Brawn lemondott a műszaki igazgatói posztról, és a jövőben kizárólag csapatvezetőként funkcionál majd.
A német auto, motor und sportnak adott interjúban Brawn kifejtette a részleteket is. „Tavaly inkább koordinátori irodaként működtünk, mostanra viszont kiépítettük a hierarchiát a technikai személyzetünkben. Ez azt jelenti, hogy definiáltuk az egyes vezetők pontos hatáskörét.”
„A tervezői csapat John Owen irányítása alatt áll. A kocsi megbízhatóságáért Russell Cooley felel, Andrew Shovlin (Jenson Button, illetve Schumacher korábbi versenymérnöke – S.I.) pedig a versenymérnökök főnöke lesz. Ezen kívül ő felel a műhelyben a versenycsapat felkészítéséért” – részletezte az „Agy”.
Brawn azt is elmondta, hogy Rosberg versenymérnöke Jock Clear marad, de csak addig, amíg Tony Rossnak le nem jár a szerződése a Williamsnél. Ez azt jelenti, hogy Ross először az április 10-i Maláj Nagydíjon dolgozhat újra együtt korábbi, williamses főmérnökével. „Ezt követően Jock is visszavonul a bázisra, onnan fogja segíteni a versenycsapat működését. A feladatköre magába foglalja a szimulációkat, a próbapadon végzett munkákat – lényegében Andy Shovlin munkájának megfelelően, aki ugyanezt teszi a versenypályán” – magyarázza az angol csapatfőnök.
Nico Rosberg közben arról számolt be a Twitteren, hogy a Mercedes – ígéretéhez híven – üzembe helyezte vadonatúj számítógépes szimulátort Brackleyben. Rosberg ezen a hétvégén intenzíven dolgozik az MGP W02 finomhangolásán.
Schumi eddigi főmérnöke, Andy Shovlin lesz a Mercedes versenymérnökeinek főnöke
Utolsó kommentek