HTML

Száguldó cirkusz blog

Utolsó kommentek

Kobajasi: Én hibáztam!

2011.09.25. 09:46 Real Simon says

Kobajasi Kamui összetörte a Saubert a Szingapúri Nagydíj időmérő edzésén. A japánnak nem esett baja, de a konstruktőr-vb 6. helyére pályázó csapat a baleset miatt lépéshátrányba került a Force Indiához képest.



Kobajasi Kamui mutatta be a legnagyobb repülést a Marina Bay pályán, amikor az időmérő edzés 2. szakaszának ötödik percében átrongyolt a 10-es kanyar (sikán) szegélykövein, a Sauber orra a levegőbe emelkedett, majd a kocsi orra a gumifal mögötti acélkorlátba fúródott. Vezetői hibájával a japán véget vetett a Sauber nagy reményeinek, hogy lépést tartsanak az utóbbi futamokon nagyon megerősödött Force Indiákkal.

A baleset miatt néhány percre piros zászlóval leállították az edzést, majd orvoshoz vitték Kobajasit.

"A baleset az én hibám volt, nagyon sajnálom a csapatot. Túlságosan rámentem a szegélykőre a 10-es kanyarnál, az autó felemelkedett és ez lett a következménye. Esélyt láttam arra, hogy bejussak a Q3-ba, de nem sikerült. Ezután a pálya orvosi központjába vittek, és meglepődtem, milyen alaposan megvizsgáltak. De fizikailag teljesen jól vagyok"
- mesélte Kobajasi. "A versenyen igyekezni fogok a legjobb formámat hozni, hogy valamit visszaadjak a csapatnak."



Csapattársa, Sergio Pérez (aki most először vezetett Szingapúrban) bravúrral megszerezte a 11. rajthelyet, de a Force India két pilótája, Adrian Sutil és Paul di Resta 9. és 10. lett (úgy, hogy a Q3-ban ki sem mentek a pályára), így a Sauber esélyei tovább csökkentek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://f1cirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr533254583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Száguldó cirkusz
süti beállítások módosítása