Komoly biztonsági módosítást hajtottak végre a hétvégi Koreai Nagydíj helyszínén, a jeongami pályán. Lebontották és beljebb helyezték az utolsó kanyar belső betonfalát.
Jeongamban nem jelent többé problémát a boxutcába tartó autók észlelése az utolsó kanyarban (Fotó: HochZwei)
A 2010-ben bemutatkozott F1-es helyszínen több versenyző kritizálta a szervezőket, mert az utolsó jobbkanyar belső betonfala akadályozta a boxutcába ott bekanyarodó, ezért lelassító autók észlelését.
A pilóták érdekvédelmi szövetsége, a GPDA nevében Jarno Trulli (Team Lotus) tavaly élesen kritizálta a szervezőket, noha a betonfalak elhelyezéséért a pálya tervezője és kivitelezője, a Tilke GmbH volt a felelős.
A koreai szervezők a hétvégi verseny előtt lebontották a 17-es kanyar belső szegélyénél húzódó betolfalat és másfél méterrel beljebb építették fel újra. Ezáltal várhatóan könnyebb lesz észrevenni a depó felé tartó, lelassító autókat.
Utolsó kommentek