HTML

Száguldó cirkusz blog

Utolsó kommentek

Pérez: „A Ferrari sohasem tett ajánlatot”

2012.10.04. 10:16 Real Simon says

A hétvégi Japán Nagydíjra készülődve Sergio Pérez elárulta: nevelőegyesületénél, a Ferrarinál nem vették komolyan számításba Felipe Massa helyetteseként. Ezért, amikor megkeresték a McLarentől, elfogadta a wokingiak ajánlatát.

Perez-McLaren-Hamilton_ITA12.jpg

Ahogy várható volt, Szuzukában mindenki a Hamilton-Schumacher-Pérez-McLaren-Mercedes saga érintettjeiből próbálja kihúzni a részigazságokat, hogy a végén összeálljon a puzzle, és tisztábban lássuk, ki, mit, miért csinált. Arról már szinte mindent tudunk, hogy a Mercedesnél hiába vártak Michael Schumacher igenjére, ezért leszerződtették Lewis Hamiltont. Most Sergio Pérez mesélte el, milyen lehetőségei voltak a jövőre nézve.

„Természetesen a Ferrarival is kapcsolatban álltam, de ott nem voltam komoly opció. Azért kerültem a képbe, mert a (pilóta)akadémia tagja voltam. Jó kapcsolatban vagyunk, jó a kommunikáció közöttünk. Hálával tartozom nekik, mert annak idején sokat segítettek, hogy bekerülhessek a Formula-1-be, és hogy fejlődhessek. De a McLarennek is köszönettel tartozom a bizalmukért, azért, hogy engem választottak.” – fogalmazott Pérez.

Két héttel ezelőtt, Szingapúrban Pérez még határozott nemmel felelt az FIA sajtótájékoztatón arra a kérdésre, amely azt firtatta, hogy kapott-e ajánlatot 2013-ra komoly csapatoktól. Szuzukában azonban beismerte, hogy akkor már tárgyalt a McLarennel, de a wokingiak arra kérték, hogy a sajtónak semmit se áruljon el erről.

„Már előtte is tárgyaltunk [a McLarennel], de semmit sem akartam elárulni a lehetőségeimről. Ha arra a bizonyos kérdésre igennel feleltem volna, kérdések özöne zúdult volna rám ezzel kapcsolatban, amit nem akartam. Titokban akartam tartani, hogy 100 százalékig a jelenlegi csapatomra koncentrálhassak. Van egy erős autónk és még hat verseny hátravan, jó eredménnyel szeretnék búcsúzni [a Saubertől]” – fejtette ki a mexikói.

Pérez azzal is tisztában van, hogy nem lesz könnyű egy 20-szoros nagydíjgyőztes pilóta helyébe lépni a McLarennél. „Nyilvánvaló, hogy Lewis a mezőny egyik leggyorsabb pilótája, ezért nem lesz könnyű dolgom. Nagyon nehéz lesz a nyomába lépni, de mindent meg fogok tenni ezért. Olyan keményen fogok dolgozni, amennyire csak tudok, hogy a legjobb eredményekhez és bajnoki címekhez segítsem a csapatot.”

Sergio Pérez Jenson Button csapattársa lesz a 2013-as szezontól.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://f1cirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr224819413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Száguldó cirkusz
süti beállítások módosítása