HTML

Száguldó cirkusz blog

Utolsó kommentek

Nyílt levél a Zengő Motorsportnak a WTCC-s bemutatkozás alkalmából

2010.03.08. 14:34 Real Simon says

Az alábbi hozzászólásomat a Zengő Dension Team honlapjára küldtem el, a curitibai WTCC-hétvégén megtörtént gyalázatos eseményekre reagálva. Michelisz Norbert mindennek ellenére mindkét futamot pontszerzőként zárta, amihez szívből gratulálok!

Kedves Norbi, Zoli, György és Zengő Dension Team! Magyar WTCC-s srácok! Természetesen én is végigkísértem a hétvégén Norbi fejlődését - úgy is, mint kolléga, de mindenekelőtt, mint autósport-rajongó.

Amikor láttam, hogy Norbi a legjobb SEAT-os a szabadedzésen, tudtam, hogy megérte hetekig gyakorolni a szimulátorban, hogy nem lesz - nem lehet - baj. És mégis! Elképzelhetetlennek, felháborítónak tartom, hogy egy kvázi gyári csapatnak ne legyen tartalék diffúzora!

De tudjátok mit? Ez a nagy Montezuma keze, amely Martorellből még Curitibáig is elér. Ez volt a nagy próbatétel: "nehogy már egy sehonnai K-európai versenyző móresre tanítsa a mi vb-menőinket"... Ez ellen csak egy hatásos védekezés van: a támadás. Az a fajta mentalitás, amit Juni Gy fentebb vázolt, nevezetesen, hogy csakazért sem hagyjuk lenyomni a békát a torkunkon! Ha az osztályban te vagy az új srác, a "nagyok" megvernek (vagy legalábbis megpróbálják), csak úgy, miheztartás végett. De ha látják, hogy tökös gyerek vagy, hamar kivívod a respektjüket, és nem bántanak, később pedig előre engednek. A Zengő csapat most ebben a fázisban van: először el kell fogadtatni magatokat, Norbit, hogy igenis közéjük valók vagyunk, sőt!

Arnaunak spanyolként pontosan tudnia kéne, hogy mi kellett ahhoz, hogy világbajnok márkát csináljanak a 20 évvel ezelőtt még lesajnált, rozoga Seatból. Látnia kell, hogy van itt egy srác, egy csapat, akik nem érik be az udvariassági körökkel. De adjunk neki(k) még egy-két versenyhétvégét, és be fogják látni az elkerülhetetlent. Mi veletek vagyunk, és ott leszünk Pauban, Brnóban, Oscherslebenben, meg ahol csak lehet...

Végre elindult valami, amire minden magyar autósport-kedvelő büszke lehet. Csak keményen, leckéztessük meg a "nagyfiúkat"!

A teljes cikk itt olvasható: http://www.zengodensionteam.com/minden_jo_ha_a_vege_rossz_oszinten_mindenrol

5 komment

Címkék: wtcc curitiba michelisz norbi túrakocsi vb zengő motorsport

A bejegyzés trackback címe:

https://f1cirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr302211693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_152981 2010.03.09. 10:41:05

Bevallom eddig WTCC-ről azt se nagyon tudtam hogy eszik vagy isszák :) De Norbi miatt hétvégén megnéztem a futamokat :) A dolog hátteréről nem tudtam semmit hogy miért nincs diffúzora, arra nem is gondoltam hogy azért mert nincs tartalék :O Ennek ellenére Norbi szépen ment végre van egy magyar akiért világversenyen szurkolhatunk :) Örülnék ha valamelyik országos TV-s is meglátná mekkora szó ez mert eurosport hiányában csak neten tudtam nézni a futamot

Ismeretlen_148360 2010.03.09. 11:10:36

Michelisz Norbi lesz a következő Talmácsi - ezt Zengőék már tavaly megmondták, és minden jel erre mutat. Hamarosan lesz olyan magyar tv-adó, amely műsorára tűzi majd a WTCC futamait, ebben biztos vagyok. Addig is ott az Eurosport, meg az internet - nem olyan rossz az! ;)

Ismeretlen_148360 2010.03.09. 11:14:57

A WTCC-ről még annyit, hogy ez a 3. számú világbajnoki sorozat a FIA-nál (az F1 és a WRC után), és ők ezt így is kezelik a saját prioritási listájukon. A túrakocsi-vb első szezonja 1987-ben volt, majd hosszú szünet után 2005-ben élesztette újra az FIA. A legnagyobb tutiság persze az lenne, ha valahogy integrálnák a DTM-et és az ausztrál V8 Supercars sorozatot is, amelyek önállóan már jól működnek, de ez a jelentősen eltérő technikai szabályzatok miatt hosszú időt vesz igénybe.

viktria 2010.03.09. 11:42:54

Én is belenéztem a netes közvetítésbe, de a minőség kicsit bosszantott...Ez persze nem von le semmit Norbi teljesítményéből, úgyhogy hajrá! :) A közvetítésekről még annyit ha már MotoGp-ről is szó esett, hogy az idén a DigiSport vette meg, így sajna(nálam)a MotoGP-nél is marad a netes közvetítés, ami a BL-ből kiindulva valószínű nem lesz zökkenőmentes. Nagy kár :(

Ismeretlen_152981 2010.03.09. 12:08:01

Én törvénybe rögziteném hogy világversenyt csak országos adó adhasson :D Digisporttal én is megvagyok lőve :)
Száguldó cirkusz
süti beállítások módosítása