HTML

Száguldó cirkusz blog

Utolsó kommentek

Csemege: Ross Brawn, az ifjú aerodinamikus

2010.05.04. 15:51 Real Simon says

Ritka csemegét találtunk a YouTube-on! Ross Brawn - még mint a szépemlékű Haas "Beatrice" Lola istálló vezető tervezője - beszél a kocsi aerodinamikai tulajdonságairól, a hátsó szárnyak fontosságáról és a "nagyszerű" Ford V6 turbómotorról. Mindez 24 éve, 1986-ban!
(Köszönet ezért a ritka kincsért DP27-nek!)


2 komment

Címkék: video aerodinamika ross brawn haas lola

A bejegyzés trackback címe:

https://f1cirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr282211789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_149536 2010.05.06. 21:20:27

nem is tudtam, hogy a Fordnak volt turbómotorja az F1.ben. Nem a szívós Cosworthoknak volt akkoriban a másodvonalas Jim Clark bajnokság? Brawn már akkor sem volt szép szál legény. Az a szemüveg...

Ismeretlen_148360 2010.05.06. 21:47:35

Hát nem, de nem is azért fizették... Akkor se, most se. A Ford 1985 végére készült el a V6 turbóval,ami 1986 végére egész nyomatékos és megbízható lett. A Haas-Lola kivonulása után 1987-ben a Benetton vette át, Boutsen majdnem nyert vele Mexikóvárosban. 1988-ban a Ford úgy döntött, nem támogatja tovább a turbót, mondván, '89-től úgyis tilos lesz. Kár érte:(
Száguldó cirkusz
süti beállítások módosítása