HTML

Száguldó cirkusz blog

Utolsó kommentek

Vettelt, Alonsót és Webbert díjazták az FIA monacói gáláján

2010.12.11. 11:51 Real Simon says

December 10-én este, a Nemzetközi Automobil Szövetség monacói székházában kiosztották a 2010-es versenyévad világbajnokainak és bajnoki helyezettjeinek járó díjakat. A Formula-1 mellett a rali-világbajnokság (WRC), a túrakocsi-világbajnokság (WTCC), valamint a gokart- és tereprali-szakág bajnokait is díjazták.

Jean Todt FIA-elnöktől a Formula-1 világbajnokaként Sebastian Vettel vehette át az egyéni trófeát, míg a konstruktőrök világbajnoka, a Red Bull Racing nevében christian Horner csapatvezető vehette át a díszes serleget. A világbajnoki második helyért járó avantgárd trófeát Fernando Alonso (Ferrari) kapta, míg a harmadik helyért Mark Webbert (Red Bull Racing) díjazták.

A WRC-sorozat idei világbajnoka a francia Sébastien Loeb és navigátora, Daniel Elena lett, immár hetedik alkalommal A gyártók vb-címét a Citroen érdemelte ki. A túrakocsi-világbajnoki címet a francia Yvan Muller nyerte, a konstruktőröknél a Chevrolet lett a bajnok.

Az FIA idei díjátadó gálájáról az Eurosport december 12-én, pontban éjfélkor ad egyórás összefoglalót (vasárnapról hétfőre virradóra).

Sebastian Vettel átveszi a Formula-1 világbajnokának járó trófeát Jean Todt FIA-elnöktől

Sebastian Vettel, Jean Todt, Sébastien Loeb (minden fotó (c) FIA)

7 komment

Címkék: chevrolet citroen webber alonso vettel fia wrc gála wtcc loeb díjkiosztó díjátadás muller jean todt

A bejegyzés trackback címe:

https://f1cirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr652509099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sferrari 2010.12.11. 16:29:39

Jöttem haza délután azt hittem az árokba hajtok amikor bemondták hogy Korea kapta a legjobb szervezést :D :D

Sünmami 2010.12.11. 16:46:41

@Sferrari: Én csak a monitort akartam lefejelni amikor olvastam:)
Jaj, most nem leszek ám elfogult, de nekem az első és a második fotó nagyon teccccccccc:)

PRMaya 2010.12.11. 17:23:43

Most ez lehet, buta kérdés lesz :P, de, jelent valamit az a sárga négyzet alakú kitűző, ami a zakójukon van? :)

Real Simon says 2010.12.11. 19:22:13

@PRMaya: egyáltalán nem buta kérdés. Ez a FIA "Make Roads Safe" kampányának a jele, nagyon sokan viselik már, nemcsak sportolók, hanem pl. Bill Clinton is. Bővebben itt olvashatsz a kezdeményezésről:
www.makeroadssafe.org/Pages/home.aspx

SVFS · http://sebastianvettelfanatics.blog.hu 2010.12.11. 21:03:06

Hihetetlen; Loeb-nek már bérlete van erre a gálára. :D

Sünmami 2010.12.12. 12:40:20

@Real Simon says: Ez fontos infó volt, köszi. Amikor kitettem a monitorra a fotóját, itthon megkérdezték: "Akkor már neki is van sárga cédulája?" Mer' tudatlanok:P De én most már kiokosítottam őket:P
Száguldó cirkusz
süti beállítások módosítása