HTML

Száguldó cirkusz blog

Utolsó kommentek

Kubica máris a visszatéréséről beszél

2011.02.11. 15:41 Real Simon says

Alig öt nappal súlyos ralis balesete után máris az F1-es visszatérését tervezi Robert Kubica.

„Pénteken még egyszer megműtenek (azóta már túlesett az operáción, amelyben az orvosok a sérült jobb alkarját és könyökét próbálták helyrehozni – S.I.) aztán vasárnap már látjuk, hogy megy a sorom. Nem sokkal azután elkezdem az aktív terápiát, és speciális orvosi tanácsok segítségével megpróbálom lerövidíteni a gyógyulási időt” – idézi a lengyelt a Speedweek című hetilap.

Az olasz Gazzetta dello Sportnak nyilatkozva elmondta: "Erősebb akarok lenni a visszatérésemkor, mint azelőtt voltam. A kanadai balesetem után kihagytam egy versenyt (a 2007-es Amerikai GP-t, ahol az újonc Sebastian Vettel helyettesítette - a szerk.), de amikor visszatértem, erősebb voltam. 2007 óta mentálisan sokat fejlődtem és nem lesz ez másként most sem. Az a célom, hogy még az idén visszatérjek."

Kubica 2003-ban egy közúti balesetben már összetörte a bal karját, akkor az orvosok szintén hosszú gyógyulási időt jósoltak neki. A lengyel azonban speciális edzésekkel készült a visszatérésre, és kapásból megnyerte élete első Formula-3-as versenyét Németországban.

 

1 komment

Címkék: rali f1 baleset kubica renault visszatérés

A bejegyzés trackback címe:

https://f1cirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr312654245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tanita · http://ingyenholmik.blog.hu 2011.02.16. 16:28:24

reméljük, minél előbb meggyógyul
Száguldó cirkusz
süti beállítások módosítása