HTML

Száguldó cirkusz blog

Utolsó kommentek

Hivatalos: Heidfeld váltja Kubicát a Renault-nál

2011.02.16. 20:30 Real Simon says

A Renault Lotus csapata egy hetes várakozás után bejelentette: Nick Heidfeld veszi át Robert Kubica helyét a 2011-es szezonban.

A múlt heti jerezi tesztelésen a 33 éves mönchengladbachi pilóta mindenkit lenyűgözött a csapatnál profi hozzáállásával, motiváltságával és gyorsaságával.

"Más körülmények között szerettem volna visszatérni a Formula-1-be, de büszke vagyok, hogy megkaptam ezt a lehetőséget. Minden olyan gyorsan történt, de lenyűgözött a technikai háttér és az emberek elszántsága Enstone-ban. Nagyon élveztem a tesztelést Jerezben, gyorsan beilleszkedtem a srácok közé. Hamar ráéreztem a kocsira, ami elég újszerű. Nagyon motivált vagyok, alig várom, hogy elkezdődjön a szezon!" - mondta Heidfeld a Renault sajtóközleményében.

Nick Heidfeld 1999 óta 172 nagydíjon vett részt a Prost, a Sauber, a Jordan, a Williams és a BMW Sauber színeiben.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://f1cirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr532666307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Száguldó cirkusz
süti beállítások módosítása