HTML

Száguldó cirkusz blog

Utolsó kommentek

Schumacher GP2-es trükkel melegített

2010.01.22. 20:00 Real Simon says

Miután az F1-es szabályok nem teszik lehetővé a szezon előtti tesztelést (a februárban kezdődő hivatalos FIA-tesztektől eltekintve), Michael Schumacher egy GP2-es kocsit használt ugródeszkának Formula-1-es visszatéréséhez. A dél-spanyolországi Jerez de la Fronterában megtartott háromnapos nyúzópróbával mindenki jól járt: Schumacher próbára tehette sérült nyakizomzatát, a GP2-sorozat technikai személyzete profitált a hétszeres világbajnok visszajelzéseiből, akárcsak a sorozatot gumival ellátó Bridgestone mérnökei.

Az istenek nem voltak valami kegyesek a sokak által „mennybélinek” tartott F1-es bajnokhoz: az első napra betervezett programot majdnem meghiúsította az esős, szeles idő. A második napon Michael csak 11 óra körül tudott kimenni a pályára, és az eső miatt egy órával hamarabb be kellett fejeznie a programot, de így is meg tudott tenni 78 kört (53-at száraz pályára való gumikon), amibe két „long run” is belefért. Az esemény zárónapján aztán már nem volt probléma: Schumacher három húszkörös etapot ment versenytempóban, a nap folyamán 130 kört tett meg. A három nap alatt így összesen 1151 kilométert teljesített a német, ami közel négy futam távjának felel meg.
Schumacher legjobb köre 1:24,621 perc volt, ami a mostoha körülmények és a most kipróbált új fejlesztések (hátsó felfüggesztés és kuplung) ellenére csak 0,4 másodperccel marad el Kobajasi Kamui 2008-ban felállított GP2-es pályacsúcsától.
„Az utolsó napon végre sok időt tölthettem a pályán, minden nagyszerűen alakult. Nagyon örülök a tesztelés végkimenetelének: jól dolgoztunk együtt a mérnökökkel, a köridőkkel és az egyenletességgel sem volt hiba, és a nyakam sem okozott problémát. Egészséges vagyok, azonnal jól éreztem magam a volán mögött – csapjunk bele a lecsóba!” – értékelte erőfeszítéseit a Mercedes GP pilótája.

Miután az F1-es szabályok nem teszik lehetővé a szezon előtti tesztelést (a februárban kezdődő hivatalos FIA-tesztektől eltekintve), Michael Schumacher egy GP2-es kocsit használt ugródeszkának Formula-1-es visszatéréséhez. A dél-spanyolországi Jerez de la Fronterában megtartott háromnapos nyúzópróbával mindenki jól járt: Schumacher próbára tehette sérült nyakizomzatát, a GP2-sorozat technikai személyzete profitált a hétszeres világbajnok visszajelzéseiből, akárcsak a sorozatot gumival ellátó Bridgestone mérnökei.

Az istenek nem voltak valami kegyesek a sokak által „mennybélinek” tartott F1-es bajnokhoz: az első napra betervezett programot majdnem meghiúsította az esős, szeles idő. A második napon Michael csak 11 óra körül tudott kimenni a pályára, és az eső miatt egy órával hamarabb be kellett fejeznie a programot, de így is meg tudott tenni 78 kört (53-at száraz pályára való gumikon), amibe két „long run” is belefért. Az esemény zárónapján aztán már nem volt probléma: Schumacher három húszkörös etapot ment versenytempóban, a nap folyamán 130 kört tett meg. A három nap alatt így összesen 1151 kilométert teljesített a német, ami közel négy futam távjának felel meg.

Schumacher legjobb köre 1:24,621 perc volt, ami a mostoha körülmények és a most kipróbált új fejlesztések (hátsó felfüggesztés és kuplung) ellenére csak 0,4 másodperccel marad el Kobajasi Kamui 2008-ban felállított GP2-es pályacsúcsától.

„Az utolsó napon végre sok időt tölthettem a pályán, minden nagyszerűen alakult. Nagyon örülök a tesztelés végkimenetelének: jól dolgoztunk együtt a mérnökökkel, a köridőkkel és az egyenletességgel sem volt hiba, és a nyakam sem okozott problémát. Egészséges vagyok, azonnal jól éreztem magam a volán mögött – csapjunk bele a lecsóba!” – értékelte erőfeszítéseit a Mercedes GP pilótája.

Szólj hozzá!

Címkék: teszt mercedes schumacher schumi gp2

A bejegyzés trackback címe:

https://f1cirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr22211595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Száguldó cirkusz
süti beállítások módosítása