HTML

Száguldó cirkusz blog

Utolsó kommentek

Palik bordatöréssel zárta a tereprali-ob gyulai futamát

2010.07.16. 22:25 Real Simon says

Nagy borulással és kettős bordatöréssel zárult a címvédő Palik László - Darázsi Gábor páros számára a tereprali országos bajnokság gyulai versenye. Palikot kórházba szállították, a navigátor sértetlenül szállt ki a Nissan Navara Pick-Upból.

"A 48 kilométeres szelektív felénél utolértük az előttünk rajtoló Korda Eriket, s onnantól a porában autóztunk. Hozzáteszem, a porfelhő miatt nem láthatott minket" – mesélte Palik László. "A pálya vége felé jártunk, az utolsó jobbos kanyart azonban nem tudtuk bevenni. Felborultunk, s az ülés megütötte az oldalamat. Kiszálltunk az autóból, megnyugodtam, amikor láttam, Gabinak nincs baja, igaz, akkor már éreztem, hogy én nem úsztam meg sérülés nélkül."

A pilótát a gyulai kórházba szállították, ahol kiderült, bordatörést szenvedett.

Bővebben a Palik Racing Team honlapján!


2 komment

Címkék: bukás palik lászló tereprali borulás

A bejegyzés trackback címe:

https://f1cirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr552211917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_149536 2010.07.18. 22:05:51

gyász.

Ismeretlen_131300 2010.07.19. 14:39:12

Szegény,maradjon otthon,pihenjen,gyógyulgasson,addig sem kell a kommentátori székben feszengenie:D
Száguldó cirkusz
süti beállítások módosítása