HTML

Száguldó cirkusz blog

Utolsó kommentek

Michelisz új Bömöse - technikai adatok

2011.03.04. 07:49 Real Simon says

A BMW Motorsport 2005 óta 60 példányt készített a túrakocsi-világbajnokságon résztvevő 320-as sorozatból. Andy Priaulx 2005-ben és 2006-ban ilyen géppel nyerte meg a túrakocsi Európa-bajnoki címet, majd 2007-ben a WTCC világbajnoki címét. 

Az eddig használt, kétliteres szívómotor helyett 2011-től - az FIA Szuper-2000-es előírásainak megfelelve - 1,6 literes, soros, négyhengeres DI Turbo motorral szereli fel a BMW 320 TC-t. Vadonatúj fejlesztésű a hatfokozatú, szekvenciális váltó, amelynek áttétele pályától függően állítható. 

Hát akkor - közkívánatra - következzenek a BMW 320 TC adatai!

BMW 320 TC – Technikai adatlap (gyári adatok)

Hosszúság:

4539 mm

Szélesség:

1858 mm

Magasság:

kb. 1350 mm

Tengelytáv: 

2760 mm

Tömeg:

1170 kg alapsúly (szabályok szerint) + ballasztsúly

Üzemanyagtank:

kb. 45 liter

Ár:

220 000 euró (versenycsomag; plusz adók)

Motor típusa:

Soros, négyhengeres turbómotor, közvetlen befecskendezés és 33 mm-es levegő-szűkítő

Hengerűrtartalom:

1598 ccm

Furat x löket:

77 x 85.8 mm

Kompresszió:

12.5:1 (szabályok által előírt)

Max. teljes.: 

kb. 310 LE

Max. nyomaték:

kb. 420 Nm

Fordulatszám:

8500 rpm (szabályok által előírt)

 

Szólj hozzá!

Címkék: bmw versenyautó michelisz túrakocsi wtcc; zengő; 320 tc;

A bejegyzés trackback címe:

https://f1cirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr782708971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Száguldó cirkusz
süti beállítások módosítása