HTML

Száguldó cirkusz blog

Utolsó kommentek

Blundell felfedezettje nyert Long Beach-en

2011.04.19. 10:00 Real Simon says

Mike Conway megszerezte első győzelmét az Indycar-sorozat harmadik futamán, Long Beach-en. A brit pilóta tavaly májusban hatalmasat bukott az Indy-500 utolsó előtti körében, sokáig kérdéses volt, hogy egyáltalán folytathatja-e a versenyzést.

Conway a harmadik helyről vágott neki a 85 körös utcai versenynek, de elrontott kerékcseréje után visszaesett a középmezőnybe. Felverekedte magát a hatodik helyre, majd szenzációs előzésekkel hagyta faképnél Justin Wilsont (Dreyer&Reinbold Racing), Dario Franchittit (Ganassi), végül néhány körrel a leintés előtt az addig vezető Ryan Briscoe-t (Penske) is. Conway ezzel első győzelmét aratta az Indycar-bajnokságban.

"Mike már tavaly is bemutatott néhány ragyogó manővert a szezon elején, aztán jött a rettenetes bukása Indianapolisban. Mindig bíztam benne, hogy a visszatérése után "éhesebb" lesz, mint valaha, és igazam lett" - értékelte pilótája futását Michael Andretti, Conway csapatfőnöke.

Andretti azt is elmondta: nem hitte, hogy nyerni tudnak Long Beach-en. "Őrült verseny volt, bevallom, erre nem számítottam. Nagyon nehéz előzni ezen a pályán, már annak is örültem, amikor feljött a hatodik helyre. Ryan (Hunter-Reay) váltóhibája miatt előre tudtunk lépni még egy pozíciót, akkor azt hittem, ennyi volt. Aztán arra kaptam fel a fejemet, hogy a közönség felhördül. 'Mi folyik itt?' - kérdeztem magamban, aztán láttam, hogy Mike elmegy Franchitti mellett, aztán Briscoe mellett is. Hihetetlen volt!"

Érdekesség, hogy a brit pilóta menedzsere az egykori F1-es pilóta, Mark Blundell.

Szólj hozzá!

Címkék: győztes f1; indycar; blundell; conway; long beach;

A bejegyzés trackback címe:

https://f1cirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr372839048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Száguldó cirkusz
süti beállítások módosítása